MUSICIE BYĆ SAMOWYSTARCZALNI
Wszystkie potrzebne rzeczy zespół musi przywieźć własne – organizatorzy nikomu nie dadzą rady użyczyć żadnych sprzętów ani materiałów.
STREFA PRZYGOTOWAŃ
To przestrzeń, w obrębie której drużyna może znaleźć sobie trochę miejsca, gdzie będzie czekać i szykować się do występu.
PPNT: korytarze w Budynkach II i III
Arena: hol główny
Co można?
Dekoracje – przenosić, toczyć na kółkach i/lub ciągnąć na podkładce z kartonu.
Pod ścianami – składować rekwizyty.
Bez użycia narzędzi – składać dekoracje.
Nie blokując przejścia – robić próby.
W toaletach – przebierać się w kostiumy i nakładać makijaż (dbając o czystość).
Czego NIE można?
Ciągnąć ani sunąć dekoracji po podłodze, nie podłożywszy kartonu lub tkaniny.
Zablokować przejścia.
Zastawiać drzwi ewakuacyjnych.
Prowadzić montażowych prac „brudnych”.
Zajmować za dużo miejsca, bo zmieścić się muszą wszystkie drużyny!
Co trzeba?
Na odprawę u Sędziego Przedstartowego stawić się na 25-20 minut przed godziną występu podaną w harmonogramie.
STREFA ROBOCZA
To jedyne miejsce, gdzie dozwolone są jakiekolwiek prace potencjalnie „brudne”.
PPNT (Budynek II): Sala Piaskowa
PPNT (Budynek III): Sala G (na I piętrze)
Arena: Salka Małego Kibica (w holu)
Co można?
Używać narzędzi warsztatowych (młotka, wkrętarki, zszywacza, śrubokrętu itp.).
Szyć – ale bez wykorzystania maszyn.
Na zabezpieczonym podłożu – malować pędzlem lub aerozolem, kleić na zimno lub gorąco, lutować kolbą lub pistoletem.
Czego NIE można?
Usuwać zabezpieczeń z podłogi ani ścian, ani opierać niczego o ściany.
Używać elektronarzędzi przemysłowych (szlifierki, wyrzynarki, gwoździownicy, mieszadła, wiertarki udarowej itp.).
Spawać, korzystać z gazów technicznych, paliw, kwasów, alkoholi, olejów ani ognia.
Co trzeba?
Jeśli jest kolejka – cierpliwie zaczekać.
Stosować się do regulaminu strefy oraz poleceń szeryfów.
Dbać o bezpieczeństwo własne i innych.
POSPRZĄTAJCIE PO SOBIE
Drobne odpadki wyrzućcie do kosza.
Zużyte dekoracje wrzućcie do kontenera ustawionego przed wejściem do gmachu i oznakowanego „Odyseja Umysłu”.
Przed końcem dnia zabierzcie swe rzeczy – w budynku nie można nic pozostawić.
BĄDŹCIE UCZCIWI
Jeśli ktoś z was niechcący uszkodzi coś, co nie jest własnością waszej drużyny – natychmiast sami zgłoście to szeryfom.